Neįgaliesiems: Didinti tekstą | mažinti

Ar jūs kada nors susimąstėte, kaip pasaulį stebi mūsų augintiniai ar gyvūnai zoologijos sode? Neformaliojo švietimo būrelių ,,Gabių mokinių akademija“ pasaulio pažinimo fakulteto ir ,,Jaunųjų tyrėjų laboratorija“ mokiniai atliko projektą ,,Kaip mato šuo?“.
Pirmiausia mes, jaunieji mokslininkai,  sužinojome, kad šunys neskiria žalios ir raudonos spalvos, tačiau gerai atpažįsta violetinę, indigo, mėlynas spalvas, kiek sunkiau susidoroja su geltona, oranžine. Žalia žolė šuniukui atrodo pilka, raudonos uogos – gelsvai rudos.

Po to atlikome praktinę užduotį: nufotografavome savo augintinius ir nupiešėme jiems kalėdinius piešinius. Būrelio vadovė mokytoja Nijolė Meškauskienė piešinius nuskenavo, įkėlė į specialią programėlę.  Šuniuko matomas piešinys nebeturėjo tokių ryškių spalvų…
Pasidžiaukite mūsų žaviais keturkojais. Juk jie, kaip ir mes, laukė kalėdinio stebuklo!

Projekto filmukas

 

Kretingos Marijono Daujoto progimnazija
Vilniaus g.12, LT-97108 Kretinga
Tel: 8 657 161 15
El. p.: 
info@daujotomokykla.lt

šį projektą remia Europos Sąjungos regioninės plėtros fondas



__________________________
 
KK projekto logo

„Kokybės krepšelis“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001

Projektas „KOKYBĖS KREPŠELIS“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

__________________________

1 

Socialinio ir emocinio ugdymo programa finansuojama projekto ,,Saugios aplinkos mokykloje kūrimas II Nr. 09.2.2-ESFA-V-729-03-0001 lėšomis"

IKT koordinatorius
Mindaugas Razma
tel. 8 698 12458
el. paštas mindaugas.razma@daujotomokykla.lt
Informatika pradiniame ugdyme
1
__________________

 


__________________

___________________
Lietuvos mokyklų žaidynes
___________________

___________________

___________________
Informacija apie projektą
___________________
Lyderiu laikas
Informacija apie projektą
___________________
VšĮ Švietimo tinklas
Saugesnis Internetas
Drąsinkime ateitį
Nacionalinis egzaminų centras
___________________
LT banner2 7454
___________________
Limk
____________________
Aikos
___________________