Neįgaliesiems: Didinti tekstą | mažinti

Įgyvendinant projekto ,,Kokybės krepšelis“ veiklas spalio 20-23 d. progimnazijos 4-7 klasių mokiniai dalyvavo greitojo skaitymo mokymuose. Užsiėmimų metu lektorė Vida Daukšienė pristatė mokymo metodus, kuriuos taikant praktiškai išvystomas net 2-3 kartus didesnis skaitymo greitis nei vidutinis, efektyviau įsisavinama informacija, lavinamas gebėjimas aiškiau reikšti mintis, auga motyvacija, gerinamas loginis mąstymas bei gebėjimas susikoncentruoti. Mokiniai mokėsi greitojo skaitymo technikų: akių ir rankų pratimų, kurie reikalingi abiejų galvos smegenų pusrutulių veiklos sustiprinimui, foto skaitymo, dinaminio skaitymo bei minčių žemėlapio taikymo metodo. Mokiniai sužinojo, kaip lavinti skaitymo įgūdžius, kaip susikaupti prieš skaitymą, kaip sutrumpinti skaitymo laiką, tačiau padidinti įsimenamos informacijos kiekį, kaip perskaitytame tekste suvokti esminius dalykus.

 

Kretingos Marijono Daujoto progimnazija
Vilniaus g.12, LT-97108 Kretinga
Tel: 8 657 161 15
El. p.: 
info@daujotomokykla.lt

šį projektą remia Europos Sąjungos regioninės plėtros fondas



__________________________
 
KK projekto logo

„Kokybės krepšelis“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001

Projektas „KOKYBĖS KREPŠELIS“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

__________________________

1 

Socialinio ir emocinio ugdymo programa finansuojama projekto ,,Saugios aplinkos mokykloje kūrimas II Nr. 09.2.2-ESFA-V-729-03-0001 lėšomis"

IKT koordinatorius
Mindaugas Razma
tel. 8 698 12458
el. paštas mindaugas.razma@daujotomokykla.lt
Informatika pradiniame ugdyme
1
__________________

 


__________________

___________________
Lietuvos mokyklų žaidynes
___________________

___________________

___________________
Informacija apie projektą
___________________
Lyderiu laikas
Informacija apie projektą
___________________
VšĮ Švietimo tinklas
Saugesnis Internetas
Drąsinkime ateitį
Nacionalinis egzaminų centras
___________________
LT banner2 7454
___________________
Limk
____________________
Aikos
___________________